E-mail:
Heslo:

Zadajte e-mailovú adresu pre váš účet, na ktorú dostanete e-mail s pokynmi na zmenu hesla.


Váš e-mail:

Zabudnuté heslo.

Na Vašu e-mailovú adresu boli úspešne odoslané prihlasovacie údaje.

Reklamačný poriadok

pre e-shop spisovateľky Michaely Zamari, umiestnený na stránke https://www.michaelazamari.sk/

Tento reklamačný poriadok sa riadi nasledovnými zákonmi:

- zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“)

- zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení (ďalej iba „Zákon o ochrane spotrebiteľa“)

- zákonom č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho v platnom znení a zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení

Reklamačný poriadok upravuje právny vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim v zmysle uzatvorenej kúpnej zmluvy na diaľku s Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu Predávajúceho umiestneného na webovej stránke www.michaelazamari.sk.

Predávajúci
Obchodné meno: ZAMARI s.r.o.
Sídlo: Pavla Horova 35, 841 08 Bratislava, Slovenská republika
(zapísaná v registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel sro, Vložka číslo 163464/B)
IČO: 54826659
DIČ: 2121804124

Bankové spojenie:
IBAN: SK77 1100 0000 0029 4413 5067 (Tatra banka a.s.)
SWIFT/BIC: TATRSKBX
Predávajúci nie je platcom DPH

Zákaznícka podpora Predávajúceho:
E-mail: info@michaelazamari.sk

(ďalej len “Predávajúci¨)

Kupujúci

Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá uzatvorila s Predávajúcim kúpnu zmluvu prostredníctvom internetového obchodu Predávajúceho.

Spotrebiteľom je Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy prostredníctvom internetového obchodu Predávajúceho nevykonáva podnikateľskú činnosť a nenakupuje v internetovom obchode Predávajúceho prostredníctvom svojej právnickej osoby.

(ďalej len “Kupujúci¨)

I. Práva a zodpovednosti Predávajúceho a Kupujúceho

1.1 Predávajúci je povinný dodať vec (tovar), alebo službu v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou t.j. v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.

1.2 Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec, alebo služba pri prevzatí Kupujúcim, alebo ktoré sa vyskytnú po prevzatí a užívaní tovaru počas záručnej doby.

1.3 Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené najmä mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou – živelnou pohromou, nesprávnym zaobchádzaním – v rozpore s návodom na užívanie a obvyklým spôsobom používania, v osobitných prípadoch, ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane užívateľa, prípadne iným neodborným zásahom.

1.4 Pri veciach predávaných za nižšiu cenu Predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena za predávaný tovar.

1.5 Kupujúci je povinný vady tovarov, alebo služieb reklamovať u Predávajúceho bez zbytočného odkladu.Kupujúci je pri uplatnení reklamácie povinný zaslať Predávajúcemu spolu s reklamovaným tovarom originál daňového dokladu a originál záručného listu (pokiaľ bol k výrobku dodaný). Predávajúci nepreberie reklamovaný tovar zaslaný Kupujúcim na dobierku.

1.6 Kupujúci je pri uplatnení reklamácie povinný zaslať Predávajúcemu spolu s reklamovaným tovarom originál daňového dokladu. Predávajúci nepreberie reklamovaný tovar zaslaný Kupujúcim na dobierku.

1.7 Kupujúci je oprávnený predávanú vec, alebo službu pred prevzatím prezrieť.

II. Záručná doba

2.1 Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci, alebo služby Kupujúcim.

2.2 Záručná doba je 24 mesiacov (s výnimkou Kupujúcich právnických osôb, na ktoré sa vzťahuje podľa § 429, ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení záručná doba v dĺžke 12 mesiacov).

2.3 Na žiadosť Kupujúceho je Predávajúci povinný vystaviť mu záručný list. V bežných prípadoch vydáva Predávajúci namiesto záručného listu iba doklad o kúpe, ktorý je postačujúcim dokladom v prípade reklamácie a je ekvivalentom záručného listu.

2.4 Ak dôjde k reklamácii a výmene poškodeného tovaru za nový, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.

2.5 Zodpovednosť za vady veci Predávajúcemu zaniká, ak si Kupujúci neuplatnil svoje právo v záručnej dobe.

2.6 Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bola vec v reklamácii.

III. Postup pri uplatňovaní si reklamácie

3.1 Kupujúci uplatňuje reklamáciu písomne na adresu sídla Predávajúceho alebo elektronickou poštou na adrese info@michaelazamari.sk v zákonom stanovenej záručnej dobe, pokiaľ nebolo dohodnuté inak.

3.2 Kupujúci využije na uplatnenie reklamácie Reklamačný formulár, ktorý je voľne prístupný na internetovom obchode Predávajúceho.

3.3 Kupujúci dokladá k Reklamačnému formuláru faktúru, alebo iný doklad preukazujúci zakúpenie reklamovanej veci. Kupujúci má povinnosť pri uplatňovaní reklamácie opísať v Reklamačnom formulári vadu veci.

3.4 Predávajúci odporúča zaslať reklamovanú vec doporučenou formou a riadne zabalenú, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu veci.

3.5 Predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie bude Kupujúcemu oznámené elektronickou poštou. Vybavenie reklamácie trvá najviac 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru Predávajúcemu.

3.6 Ak Kupujúci uplatní reklamáciu tovaru počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže Predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od Kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.

3.7 Ak Kupujúci uplatní reklamáciu tovaru po 12 mesiacoch od kúpy a Predávajúci ju zamietne, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže Kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie.

3.8 Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje, keď sa rovnaká vada, aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná, vyskytne opätovne. Za väčší počet vád sa považuje, keď tovar má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni riadnemu užívaniu tovaru.

3.9 Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať Kupujúcemu potvrdenie ako aj vydať písomný doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. O výsledku reklamácie bude Kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania formou e-mailu, respektíve písomnou formou spolu s tovarom, súčasťou bude aj kópia reklamačného protokolu.

3.10 Spotrebiteľ má právo na úhradu poštovných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením reklamácie.

3.11 Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

IV. Záverečné ustanovenia

4.1 Reklamačný poriadok tvorí súčasť Všeobecných obchodných podmienok a Zásad o ochrane osobných údajov internetového obchodu www.michaelazamari.sk. Všetky tieto dokumenty sú voľne prístupné na stránke internetového obchodu Predávajúceho.

4.2 Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný momentom jeho zverejnenia na internetovom obchode Predávajúceho, teda odo dňa 30.04.2024.

4.3 V prípade zmeny v Reklamačnom poriadku sa vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim riadi podľa Reklamačného poriadku platného a účinného pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy.